недеља, 13. април 2014.

Moje price #1

Slika pre 4. Meseca. Tu smo ja,Dejana i Ketrin (LudacaxD,dejanadekid,Arneta9) Dejana i ja smo se dogovorile da budemo sestre, a pitale smo i Ketrin, ta nam nije odgovorila.Shvatile smo to kao da ne zeli i bilo nas je briga. Ona je otisla iz ceta a ja i dejana nastavile smo da se druzimo i pricamo na razne teme. Bilo nam je zabavno... Kasnije je Dejana postala superstar i ja sam tajno bila ljubomorna. Jednom mi je uplatila 90 sd. :) Ketrin i ja smo bile prijateljice ali ne bas najbolje. Svadjale smo se oko nekog tube top-a... Kada sam i ja postala superstar kasnije je i Ketrin. Ketrin se promenila, mnogo je psovala! :( pa sam ju blokirala i odblokirala,pa blokirala i odblokirala,  Sve se to vrtelo... Vidi se da nam je superstar unistio prijateljstvo. Sada smo sve odvojene. Dejana nema profil na stardoll-u,Ketrin me je blokirala a i ja nju. Moj odgovor:  Volela bih da nikad nisam ni dostigla ovoliko veliki level, nego da se vratim na 26,volela bih da nikada nisam imala preko 410 sd-a, da nikad nisam bila ss, da nikada nisam imala stylish studio... Da sve bude kao pre jer ovo je bilo ne zaboravno drustvo. :'( Svaki put kada se setim naseg prijateljstva barem 2 suze mi moraju dobiti krila. :(

Нема коментара:

Постави коментар