уторак, 28. јануар 2014.

Novi blog,potraga za modelima i takmicenje! :D

Nisam skoro pisala na ovom blogu,ali moram da pohvalim ludacuxD koja je bila stalno aktivna,pored nje je i girlladyamina ona je malo manje aktivna od nje,a ostalih jos nema nadam se da ce se ovaj blog uskoro malo vise aktivirati,ja nisam bas aktivna zbog skole,a imam jos dva bloga pored ovog pa taj treci blog mi je o grafickim slikama juce sam ga napravila,ali posto nije sredjen link jos necu da vam dam pravila sam neke slike za taj blog,ali sam uglavnom ja na slikama xD pa sam htela da vas pitam da li mozda neko hoce da mi bude model za jednu ili dve graficke slike za taj moj blog ko hoce neka se prijavi u komentaru.E sad sigurno se pitate koje je takmicenje u pitanju ovako naziv takmicenja je: Najbolje sredjena poznata licnost! Prvo sta trebate da uradite je da idete na Dress up igre i da obucete Bridgit Mendler kada zavrsite sa oblacenjem lutku spremite u album i stavite je,glasace se u anketi ko bude imao najvise glasova pobedjuje i osvaja farmerice,a ako budem imala vremena mozda i nesto bolje. :D ♥







1 коментар: