недеља, 20. април 2014.

Napustam vas! ♥ :*

Heyy, dollies! ovo je moj zadnji post na Serbian Stardoll Blog napustam ga, jednostavno ne mogu trpeti to da Beka nikad ne pise postove a obeca kao da ce uskoro biti aktivna. Ona ima vreme da sada je raspust ali ona vise vremena provodi na stardoll sisters. A dok nije bio raspust razumela sam,nema vremena ali sada.. Ja se zahvaljujem sto me je primila biti blogerica, a takodje se zahvaljujem blogerici: Nika.aa koja je napisala svoj prvi post, neka ona bude blogerica kao sto sam ja nekada bila,aktivna i stalno pisala postove. Zao mi je ako ovaj blog propadne. Ustvari Beka nije jedini problem zasto vas napustam nego ima jos jedan, juce dok sam zelela napisati novi post laptop mi se ugasio a ja sam tako dugo pisala, pola sata! :'( i post mi se obrisao... Mom laptopu se to desava stalno ugasi se u trenutak koji se najmanje nadam...Beka ja ti ne mogu oduziti kako sam bila srecna kada si me primila na blog tada mi se komp nije gasio. 
 Zao mi je sto sam zauzimala mesto blogerice, znam da neko zeli biti bloger, stoga sada ima priliku.

1 коментар:

  1. Molim te nemoj to učiniti,Beka je dan poslije sto si ovo objevila svima svojima prijateljima poslala poruku da ce ukloniti stardoll-sisters blog<3<3<3<3

    ОдговориИзбриши